> Megfelel, de nagyon sok a korlat, amit alkalmazniuk kell.
> Ha az adatok az intezmenyben lennenek, akkor sokkal kevesebb feltetelnek
> kellene megfelelni.

Még egy nyűg a nyakamba? Így legalább nekem csak a vasat kell karbantartani
amiről elérik. Nekem ez így teljesen tökéletes. Na jó, amikor belassul
szívjuk a fogunkat, de még akkor is inkább ez a megoldás, mint hogy
forráshiányos eszközökön kelljen helyben megoldani az adattárolást, mentést
és még ami vele jár.
A GDPR meg nem nagyon izgat. Nem vagyok jogász, van ott fent elég, mondják
meg a tutit és feleljenek meg neki. Amíg nem nekem kell leprogramozni...
Bezzeg a hittan anonimizálásnak nem képesek megfelelni, velünk akarnak
kódtábkákat gyártatni. Most is morgolódhatunk ki az a HO2 aki b...ott
lezárni, vagy éppen nem jól zárta le a tanulókat...

Zsolt