Sziasztok!
Örökös licensszel van nálam OES11Sp2 és GW12. Ez a legutolsó verzió, amit
arra réges-régi Novell licenszre tudtak kiadni. Stabil, nincs vele gondom.
Van hozzá Novell (Microfocus) kliens, ami W10 kompatibilis. A HUEDU
programban már egy OpenLAB szerver van, amin a klasszikus Novell
szolgáltatások nincsenek megvalósítva, tehát az már egy teljesen más
tészta. Érdekességként: Jelenleg ILIAS felhasználóim az OES11-en
authentikálnak (LDAP), miközben az ILIAS egy OpenLAB szerveren fut.
Szóval akinek van örökös licensze, annak van lehetősége viszonylag(!) új
Novell szervert futtatni és ahhoz van rendes Novell kliens is.
Üdv:
DLaci

2019. jan. 24., Cs 15:20 dátummal Veres Sándor <