Nekem sokadikra sikerült felhívnom az ügyfélszolgálatot, a csaj eléggé idegesen
válaszolt, valami tömeges központi hibájuk van.

Az eduroam-ot úgy tűnik nem érinti, ott minden ok. Én 3 iskolában vagyok rg a
környéken, ebből egy helyen van hiba, valamint a környékről még egy helyet
tudok ahol fennáll ugyanez a hiba.
Az ügyfélszolgálat türelmet kér, dolgoznak a hiba kijavításán.

Üdv,
Gál György
Kiss Géza Ált. Isk., Sellye