A közipszintűt át fogom gyúrni saját célra; az emelt szintű azért kéne,
mert az igh-nk, aki az érettségi felelőse, a szoftvernyilatkozaton
beikszelteket csatolja a jelentkezéshez. Mi nem vagyunk központi érettségit
szervező intézmény, így az emeltezők "idegenben" küzdenek. Nyilván MS
Office vmilyen változat mindenképpen lesz a gépeken a kijelölt iskolában,
de fontos, hogy a programozási környezet olyan legyen, amit a diák nálunk
megszokott (python+idle).
Köszönöm a segítséget!