ja és persze a végén a legfontosabb program:

https://play.google.com/store/apps/details?id=appplus.mobi.lockdownpro&hl=en_US

(a vírusirtót, beállítások-at és a google play-t védem csak le)

-------- Továbbított levél --------

Feladó: Fazekas Gergely <fag...@freemail.hu>
Dátum: 2019 január 29 13:00:06
Tárgy: Re: [Techinfo] tablet telepites frissites tomegesen
Címzett: moln...@petersoft.hu <moln...@petersoft.hu> Techinfo
<techinfo@lista.sulinet.hu>

Hello

Miért nem a Google fiókból telepítesz, böngészőből(mármint később)?

Úgy egyszerre megvan - persze idő kérdése a  sávszélesség okán.

~ mit értesz '1 gépen' ?  (egy notebook-kal a töltőszekrényre csatlakoztatva a
drive letter-ek erejéig 1 gépnek látszanak)

- én először még frissítettem, majd újra frissítettem - 8.1-re

ez után egyet 'megcsináltam (beállítások, programok, stb.)

majd android studio - backup (rendszerbeállítások, programok és azok
beállításai is) - és ezt vissza a többire (egyelőre 1enként - PC-n - nem a
töltőszekrényben)

a töltőszekrény felül lévő usb portját nem használtam még erre (ezen a maradék
drive letter mennyiségig látszanak a tabletek - és pl. egyszerre lehet rájuk
állományt másolni - töltés közben) - mert egyelőre 5-öt csináltam meg -
próbaképp

- azt nem próbáltam, hogy így bedugva mindet - egyszerre lehet-e rájuk
visszaállítani az előző
backup-ot

ezt vki nézte már?