Microsoft-tól kellene állásfoglalást kérni, ha tényleg komolyan gondoljátok.

A win10 home-ban elvileg nincs rdp, a pro-ban van, de egyszerre csak egy felhasználó tud csatlakozni. A 3rd party szoftverrel el tudom képzelni a több felhasználót is.

A MS meg mondhatja, hogy ahányan akarják távolról használni, annyi windows licenc legyen. Az meg nem CAL, hanem annyi windowst meg kell venni, ugyanúgy mint az upgrade alapnál (az is windows home szokott lenni). Feltelepíteni nyilván nem lehet x darabot egy gépre, de ha jön az ellenőrzés, akkor meg kell tudni mutatni hogy a nyilvántartás szerinti x windows licenc oda van kötve a géphez (x db matrica felragasztva?)

De ez csak elmélkedés, nyilván illetékes helyről kéne válasz.

2019.01.31. 12:37 keltezéssel, Molnar Peter írta:
Hello!

>A könyvelőszoftver - mert erről van szó - honlapján vannak leírások. Az egyikben - csatolom - olvastam.

Erdekes, mert Windows serverhez CAL-t tudok venni, de windows 7 Home, windows 10 Home-hoz CAL-t?

Hogyan?