Nálunk is nyáron csinálták az új wifi (eduroam) kiépítést.
Itt 2 fiatal és egy idősebb hapsi csinálta, gondolom csomó alvállalkozó
dolgozott a KIFÜ-nek az egész országban.
Szabadságon voltam, amikor hívtak,hogy az irodámban találtak egy csomó
kábelcsatornát (rágről maradt,nem kellettek sehova),használhatják-e,mert
nekik már nincs...
Egyébként ezekben a csatornákban húzattam velük én is vezetéket (rendesek
voltak),saját részre. Igaz, csak sima LAN meg telefon vezetékeket.

Veres Sándor <ver...@kossuthzs-szeged.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2019.
febr. 4., H, 10:25):

> Kérj egy állásfoglalást a KIFÜ-től. A levél tartalma alapján, szerintem
> hamar fognak válaszolni, mert ők sem akarják majd, hogy a csatornájukba
> most törpefeszültség, majd erősáram, stb kerüljön.

Üdvözlettel:
Balázs László
Hosszúhetényi Általános Iskola és AMI -  rendszergazda
e-mail: heteny.iskola.rendszerga...@gmail.com
tel.: 0672/490-827  (26-os mellék)
mobil: 0630/202-8914
web: www.hetenyisuli.hu