1. Unplug the switch
2. Press and hold the “Mode” button while plugging in the switch
3. Release the “Mode” button once the “Stat” stops blinking green (~5 sec)
4. At this point the terminal display should yield the following prompt:

https://www.pretzellogix.net/2014/02/06/resetting-two-cisco-catalyst-2950-switches-to-factory-defaults/#switch-password-recovery

A kiütés kb ennyi. Szerintem ezután már alapértelmezetten működik, minden port VLAN1-ben.