Szerintem (ha csak próba) hagyd magad vezetni az Adminisztrátori kézikönyv által. Úgy kell kezelni, hogy a SuliX egy know-how, egy olyan rendszer, amit speciálisan iskolai igényekre fejlesztettek ki.
Legjobb, ha elfogadod, így jó, ahogy van.
Egyébként a support nagyon készséges... volt régen, most mintha több lenne a munkájuk, mert sok suliban kaptak SuliX-ot. Megfelelő vas hiányában nálunk még nem lett rendszer, de amíg próbáltam, nagyon elégedett voltam.
De azzal kezdtem, hogy szerintem...

---
Üdvözlettel:
Verpeléti Ferenc

Szerintetek megoldható hogy ne akarjon DHCP lenni, És hogy más LAN IP címtartományt használjon,

Pl 10.x.y.z?

Mit kell választani az elején? (csak néhány tanterem, és ne legyen átjáró ?)

Kösz,

Péter