Ubuntu 18.04
Fog 1.5.2
A halozat Gigas, az image-k !!!!SSD-n!!! vannak.
A fog 3x1Gbit/s-os vonallal rendelkezik.
Amikor 2 termet imagelek, akkor
300MByte/s-ra kiterheli a vonalat.
1 teremnel 200MByte/s-ra, mert a terem 2x1Gbit/s switcchel csatlakozik.
Tehat az elmeleti maximumot kihozza.
Nincs gondom a teljesitmennyel.
:(
>1 gép még jó, de 2-3 gép imagelésénél  nagyon lassú, kb30mb/sec minden gépen a sebesség.
Ha 1GBit/s halod van akkor az 1 gepen max 100MB/s sebesseg lehet.
3 gepnel, marcsak 30MB/s az jo.
Amikor a fog huzza le az image-t, akkor Gbit/perc ir, az mekkora?
1 gepnel gigas halozaton kb 10-11 GB/perc koruli ertek mar jo.
tobb gepnel a 10-11 oszlik.
Tehat 10 gepnel mar az 1GB/perc is jo.
Ha 100-as halo akkor minden 10-el osztva!

A multicast nagyon fugg a switchektol, amik a fog es a gepek kozott vannak, nekem szinte sosem jott ossze.

--
Udv:
Molnar Peter

---