Sziasztok!

Szükségem lenne egy kb. 60G-s fájlra (VM lemezkép), viszont nem szívesen
autóznék érte.
Ti milyen módszerrel küldenétek át a neten? Az átviteli teljesítményt látva én
egy privát
torrentre gondoltam. Van olyan torrent-kliens windows-ra, aminél nem kell
tartani a kliensbe
épített trójaiaktól? Esetleg van jobb/hatékonyabb módszer? Fontos, hogy bele
kellene
kalkulálni a megszakadás esetét. Esetleg az külön haszon lenne, hogy éjszaka
mehetne
"teljes gőzzel", nappal pedig jó lenne, ha azért a másik oldalon maradna
feltöltési
sávszélesség... A küldő oldalon windows van csak, én fogadni tudom akár Linux,
akár
Windows-zal. Vagy simán tegyek fel egy FTP szervert?

Ti mit javasoltok?

Köszi a segítséget, üdv:
                                             TT