Meg is van az ezzel kapcsolatos levelezés:
2018. 06. 27-én az alábbi választ kaptuk:

Amennyiben az iskolának nincsen EduID szerződése, jelezze szándékát a tankerület felé, melynek nincsen hivatalos formája, nincs ehhez kapcsolódó nyomtatvány.  A szerződésekkel kapcsolatban a KIFÜ rövidesen tájékoztatni fogja a Tankerületi Központokat a további feladatokról.
Közben nyári szünet volt, így 08. 21.-én jeleztük igényünket a TK-nek:
Az előzőekre hivatkozva ezúton szeretnénk jelezni szerződéskötési szándékunkat az EduID szolgáltatás igénybevételére vonatkozóan.

Még 1/2 év sem telt el úgyhogy egyszer mint mindent majd csak megoldja a "központ". Vagy nem :D

Kunci