A publikus ip egyikére tegyétek a pfsense-t.
A helyetekben erre az ipre ip permit-et állítanék és a pfsense lenne a hálózat tűzfala border-gateway-e stb... Tuti hogy az a baj, hogy nincs portforward a privát vagy t*k*m tudja hogy nevezik ezt a sulineték amit natolnak. (én ezt nem használom, csak a 6-/4/ publikus ip-ket.)