Most néztem a miénket a sulix oldalán, vajon ezt hogy számolta ki a gép? És mi lesz odaírva 1 hónap múlva? :)
https://imgur.com/a/7XDjnTq

2019.02.20. 10:20 keltezéssel, Gyulai László írta:
Ha jól veszem ki, még nem szerződtetek. Bár ezt nem erősítetted meg és nem is cáfoltad.

Nekünk is jópár éve volt, az ördög se emlékszik már hogy pontosan mi volt.

Jelezd feléjük hogy szerződni szeretnétek (mail vagy telefon), és el fogják mondani hogy mi az eljárás. Mi annak idején papírokat kaptunk, aláítrtuk, visszaküldtük, és lett végleges kód. De akkor még se klik se centrum nem volt ha jól rémlik. A mostani eljárásról fogalmam sincs. De nem nagyobb fáradság megkérdezni tőlük, mint ide írni egy üzenetet. ;)