Hello!

Nem vagyok otthon saját kezűleg készített Excel bővítmények területén ezért
kérdeznék és elnézést ha már a kérdés sem világos.
Adott több gép (kisvállalati környezet, NAS-al), melyeken Win10 64 bit fut,
MS Office 2013 32 bit-es. Minden gép egyforma szoftver és hardver
környezettel. Helyileg készített Visual Basic-ben írt bővítménnyel
kiegészített Excel, mely minden gépen jól megy, kivéve 2 gépet.
A bővítményt egy hálózati mappából adjuk hozzá (mindenki eléri, a VB
forráskódját nézve az elérési utak rendben vannak). A bővítmény
hozzáadásakor ugye megkérdezi, hogy bemásolja-e a
Felhasználók--Username-Appdata--Romaing--Microsoft--addins mappába. Ha azt
mondom igen, akkor kiírja, hogy nem másolható. (kézzel simán be tudom
másolni). Végül is tök mindegy, mert akár bemásolom, akár az eredeti
helyéről futtatja, a makró fálnév.xla bővítmény nem futtatható vagy le van
tiltva üzenet jön. Egyébként nincs letiltva, a makrók futása engedélyezve
van.
Azt sem tudom merre induljak el hiszen végignéztem a jól működő gépeken
minden beállítást, telepített szoftvert és nincs különbség. De 2 gépen
mégsem megy.
A gyakorlott bővítmény használóknak biztos van valami ismerős a
leírásomban, nagy köszönettel vennék minden apró tippet.

Üdv:
Boldog Ferenc