Szia!
> Ha ez egy fontos gép kms-el aktiválva, és a SETUP beállítás nem
> változott, akkor én a következőt tenném:
> -Átraknám a merevlemezt egy más gépbe - a hardverek telepítése után
> elindul. Ha UEFI-s volt az eredeti gép, akkor a másik is legyen UEFI-s
Sajnos nem, ezt próbáltam, a másik gép ugyanúgy nem indult el.
Legszebb: BSOD -> 2 update eltávolítás -> a gép elindul! Ezután nem teszem
vissza a
frissítésket, viszont - szerintem - a frissítés feltett egy új drivert, amit a
gép automatikusan
feltelepít -> emiatt kéri az újraindítást -> BSOD. Itt már NINCS fenn a két
frissítés, ami hibát
okozott! Közben semmilyen SETUP/UEFI beállítás nem változott...

Az említett DeviceClean-erből nem létezik "véletlenül" offline verzió, ami
recovery-ből
futtaható?

Köszi, üdv:
                 TT