Szia,

On Wed, Feb 27, 2019 at 11:24 AM Horváth Péter <justicefri...@freemail.hu>
wrote:

> Próbálom virtualbox-on telepíteni .vmdk lemezre (mert azt beveszi az esxi)
> de úgy sem sikerül. Ha sikerülne a telepítés akkor áttenném esxi-re, és
> hátha elindulna :(

nem ismerem és nem is használom az openlabot, de próbaképpen megnéztem és
virtualboxban nekem a 4-es gond nélkül települt.

Virtualbox verziója: 5.2.26 r128414
virtuális gép típusa: Linux
virtuális gép verzió: openSUSE 64-bit
virtuális hdd típusa: VMDK (szerintem ennek nincs jelentősége)

A létrehozott virtuális gép hálózati adapterét átállítottam "bridged"-re,
minden mást változatlanul hagytam.

Telepítéskor beállítottam a gépnek fix ip-t, alapértelmezett átjárót,
valamint megadtam a dns-címeket (google).
Az install rendben végigment, utána belépve külső címeket fel tudja oldani,
ping megy.