Szia! Igen köszönöm, épp proxyval szórakoztam sikerült is logint bekérnie, de valóban kikapcsolható teremszinten, ez a legjobb megoldás! :)

Én is sulixot használok. 172.16.x.x IP-vel, B osztály, így van
bőven lehetőségem a szegmentálásra. A "mobil" terem
beállításainál, Biztonság - teremhozzáférések menüben,
közvetlen internet proxy nélkül.

Csak az nem jön be, amit a sulinet szűr. Szerencsejáték, stb.