Sziasztok!

Volt pár telefonhívásom a KIFÜ-vel, bekértek pár adatot és végül arra
jutott az ügyintéző, hogy valószínűleg a laptopokban lévő hálókártyával
lesz valami (legalábbis nálunk HP 250 G1 típusú gépek esetén) és azt
javasolta, hogy az érintettek vegyenek USB-s wifi adaptert. Érdekes mód
azóta, akik megvették és használják ritkábban vagy nem is jönnek e probléma
miatt.

Az ügyfeles a hálókártya driver-ének elavultságára (amihez 4-5 éve nincs
frissítés) hivatkozva ajánlotta ezt a megoldást.

Lehet máshol / más gépnél is ez a probléma.

Üdvözlettel,
Lovász Ádám

György Gál <george730...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. márc. 7., Cs,
10:45):