Sziasztok!
Egyben válaszolnék az összes segítségre:
Fehér Sándor:
Igen, ezt próbáltam, de mindig elszáll. Nagy nehezen sikerült törölni, most már
azt írja ki, ha
innen telepíteném a drivert az Eszközkezelőből, hogy "Szabálytalan műveletre
tett kísérlet
egy olyan beállításkulcson, ami törlésre van kijelölve". Ha a setup.exe-t
futtatom, elkezdi,
majd egy idő után dob egy üzenetet, hogy sikertelen. Próbáltam tiszta
telepítéssel és nem
tiszta telepítéssel is. Ugyanaz...

Schweibert Róbert:
Így is próbáltam, ugyanaz. Közben a Windows Update is küzd a problémával,
megpróbál
feltenni egy drivert, de 800703e3-as hibával elszáll... Belenéztem az inf-be,
és nincs benne
az Eszközkezelőben is látható hardverazonosító.

Aggódom, mert a gépeink legalább felében ilyen kártya van... Kész, ennyi volt,
sima
1024x768-ban fog innen menni, örüljünk, hogy egyáltalán valami működik?

Köszi, üdv:
                       TT