Ha most került bele az SSD, akkor lehet más tipusú SSD-vel kellene próbálkozni..

Én pont most jártam úgy egy hasonló korú ASUS laptoppal, és 240 GB -os kingston SSD-vel, hogy az istennek nem akart együttműködni. Más gépen telepítettem a w10-et az SSD-re, és ott szépen működött. Viszont amikor visszatettem az SSD-t az ASUS laptopba, akkor csak szenvedett, egyszer sem indult el, aztán tönkre is tette a particiót.