Sziasztok!
A dolgozatírásokhoz készítettem egy login scriptet, ami mindenkinek létrehoz
egy könyvtárat
gépnév-8jegyű véletlenszám néven. A lelke ennyi:
set /A RAND1=%RANDOM%%%9000+1000
set /A RAND2=%RANDOM%%%9000+1000
set RDIR=%COMPUTERNAME%-%RAND1%%RAND2%
mkdir %RDIR%

Kipróbáltam a múlt héten egy gépterem minden gépén, teljesen jó volt,
hátradőltem. Ma
megdöbbenve vettem észre, hogy 2 géppár is ugyanazt a 8 jegyű kódot generálta
magának,
tehát az alábbi könyvtárak jöttek létre:
GEP01-54129835
GEP05-54129835
GEP12-28474931
GEP17-28474931

A múlt heti próbálhoz képest most annyi változott, hogy a diákok "egyszerre"
léptek be.
Ennyire vacak lenne a "DOS"-os véletlenszámgenerátor? Mi okozhatja ezt? A neten
nem
találtam semmi infót, hogyan lehetne javítani. (Anno BASIC-ban volt olyan, hogy
csak akkor
működött az RND, ha előtte meghívtad a RANDOMIZE-t, valami ilyesmire gondoltam
itt is,
de nyomát se találtam...)
Bár azon gondolkodom, lehet, egyszerűbb írni rá egy programot...

Köszi, üdv:
                    TT