Sziasztok, ismét belefutottam egy kékhalálba.
Unexpected_kernel_mode_trap
Google szerint feltehetőleg valami driver lehet a ludas.
Inteles gép, így megpróbáldtam az Intel Driver Supportot, de oops, valami
hiba üzenettel leáll.
Próbáltam kézzel pár drivert frissíteni, de WinUpdateban annyira nem bízok.
Két kérdés:

   - van-e tapasztalata valakinek a fenti hibával kapcsoaltosan?
   - tudtok-e ajánlani olyan driver frissítő programot, ami mentes minden
   egyéb kártékony programtól? Hármat próbáltam, Driver Booster - el se indul,
   DriverIdentifier - felajánl frissítéseket, de a letöltés miatt egy nem túl
   bizalomgerjesztő oldalra dob el, Driverpack Solution. keres, visszaállítási
   pontot hoz létre, majd újraindítást kér és semmi...

Köszönöm