Sziasztok!

Megfoghatatlan "paranormális" tárgybéli jelenséggel állok szemben.
Infóteremben cseréltem hdd-t ssd-re klónozva. Böngészők fájljai törlődtek.
így nem indultak se chrome se ff.
Az egyik gépet újratelepítettem (i3, 4G Samsung 860evo 250Gb) W7ent x64 és
szükséges progik, majd felraktam szerverre az imag-et és klónoztam a termet.
pár hét után ismét előjött, eltűnt a chrome.

Tantermi laptopoknál helyzet ugyanez, csak ott kingstone 240Gb ssd-re volt
keret, de ott is egy idő után eltűnnek a böngésző fájljai. Tanárok
használják csak, nincs jogkörük ilyen manőverekre...
Most tesztelgetek egy gépet újratelepítés után is dobálja az üzenetpanelen,
hogy xy fájl sérült futtasson chkdsk-t.
22samsung és 12kingsone ssd is hibás lenne? nem hiszem. Mi a fene ez?

--
Kurucz Zoltán
*bitmester.hu <http://bitmester.hu>*