Sziasztok!

Úgy látom, végszóra érkeztem, de azért ráadásként hozzáfűzöm.
Ezt a szép szorgalmi feladatot magam is megnyertem ;) A bérjegyzékeket
egyébként az iskolatitkárunk kezeli, én csak kibiceltem hozzá.. Azt nem tudom,
hogy az összesített pdf formátuma mindenhol következetesen azonos-e, mifelénk
úgy néz ki, hogy 2 oldalanként jól szét lehet vagdosni a fájlt és akkor már
majdnem célegyenesben vagyunk.

Ezután ráküldöm a pdftotext utility-t és a szöveggé alakított eredményben a
"Név:" kulcsszóra raákeresek. Ezt egy üres sor követi, majd a köv. sorban áll a
dolgozó teljes neve csupa nagybetûvel.

A grep -A2 paraméterével ki tudom szedni a mintailleszkedést követõ második sor
tartalmát és azzal átnevezgetem a splittelt fájlokat.

Az egymásba ágyazott for ciklusok közül a lényeg az alábbi:

--------
setlocal EnableDelayedExpansion
: ...
for /f "tokens=*" %%n in ('type "%%f.txt" ^|grep.exe -A2 "Név:" ^|grep.exe -v
"Név:"') do (
        set NAME=%%n
        echo !NAME!
        del "%%f.txt"
        move "%%f.pdf" "!NAME!.pdf"
        )
--------
Így biztos, hogy nem fog szétcsúszni a név és a hozzá tartozó tartalom. Fapados
innováció, de a kolléganőnek tetszett ;) GDPR-rel meg foglalkozzon az, akinek a
dolga. Én inkább azt nem venném magamra.

A utility az alábbi zip csomag része::

https://xpdfreader-dl.s3.amazonaws.com/xpdf-tools-win-4.01.01.zip

-----
Köszönöm a válaszokat.

Valóban megfontolandó amiket írtatok, szerencsére visszautasíthatom a
feladatot, így azt is teszem.

Üdvözlettel.

Tápai Tamás