2019.04.10. 20:17 keltezéssel, Nemeth A írta:
Újratelepítettem az otthoni gépemet a Tisztaszoftveres Win10+Office2016-al. A
Win10 azt írja ki, hogy digitális licence-el aktiválták, de az Office ma
elkezdett panaszkodni, hogy 3 napja van a regisztrálásig. Emailben kapott
termékkulcsot beírtam neki, erre a képen látható hibaüzenetet kaptam.
Lehet valamit csinálni, vagy msinfo at tisztaszoftver pont hu?

Tisztelt Kollégák!

Rengeteg remek ötlet érkezett. Elolvastátok az eredeti kérdést? Az otthoni gépét szeretné aktiválni! Erre a hivatalos megoldás az új kulcs igénylése a Tisztaszoftvertől. Valóban sok szálban foglalkoztunk már azzal, hogy sajnos sokan ezekkel a kulcsokkal aktiválnak iskolai gépeket is és ezért hamar elfogy. Az is igaz, hogy VPN-el és egyéb dolgokkal lehet trükközni, hogy KMS-el aktiváljon otthonról is. De a hivatalos megoldás otthonra az új kulcs igénylése.

--
Kukusik Péter
oktatástechnikus, rendszergazda