Szia!

Ha a Norbi által csatolt leírás alapján nem jönnél rá, hogy mit csináltál
rosszul (egyébként én is ez alapján csináltam), akkor lépj be az O365-ös
rendszergazdai fiókoddal, menj be a "Felügyeleti központba" és ott jobb
oldalt alul találsz egy "Segíthetünk?" feliratú piros gombot. Katt rá és
írj nekik bátran! Nekem csak megsürgetnem kellett az eljárást, de nagyon
készségesek voltak.Teljesen úgy viselkedtek velem, mintha üzleti ügyfél
lennék. Biztosan megmondják mi a gond.
Regisztrációkor megadtam az iskola telefonszámát és azon hívtak vissza.
Aztán persze elkérték az én mobilomat és azon kommunikáltunk. Gyakorlatilag
24 óra alatt megoldottuk a problémát.

Üdv,
Venczel József

narancsmag <narancs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. ápr. 16., K,