Sziasztok!

A felvételi eljáráshoz kapcsolódóan volna egy excel kérdésem:
Van egy táblázat aminek az "A" oszlopában van 5 külön cellában 1-1 név:

A1cella : név1
A2cella : név2
A3cella : nev3

Azt szeretném elérni, hogy a B1 cellába legyen mind és egymás alatt új sorban, tehát egy cellába egymás alá.

Eddig úgy csináltam, hogy kimásoltam jegyzettömbbe a több cella tartalmát és vissza másoltam abba az egybe amelyikbe akartam.

Összefűz föggvény ebben az esetben nem jó, mert sokszor kellene használni és újraírni + nem egymás alá kerülnek a nevek.

Iskoláknak szóló körlevélhez kell amúgy, hogy egyes sulikból kit vettünk fel és kit nem.

Van erre egyszerűbb megoldás a jegyzettömbös megoldásomnál??