Hello!

A szóközt kiszedtem, nincs hatása.
A hivatkozott excel fájl az elérési útban van.
Ékezetes fájlnév nem probléma. Kiszedtem az ékezetes nevet és átírtam a
helyes útvonalra, névre. Semmi hatása.
Néhány objektum nem elérhető, a változó nincs definiálva, fordítási hiba
üzenetekkel indul., illetve a DTPtol.Value = Date sorban dobja vissza a
hibát.
Teszteltem természetesen több gépen is. W7+Office 2007 környezetben is.
Ha kiszedem a DTP sorokat, akkor megjelenik a form és be is teszi a
dokumentumba az összes adatot, kivéve persze a dátumokat, amiket a VBA
makróból kiszedtem.
Közben túrom a netet is. Azt találtam, hogy a Microsoft Date and Time
Pickernek, a VBA form additional item menüjében telepítve kell lennie.
Sajnos nincs. Lehet, hogy ez a baj.

Még bütykölöm, hátha...
Üdv:
Boldog Ferenc