Mi is eljutottunk ma idáig, és nekem se tiszta hogy hogy kell bejelentkezni!

Én először azt hittem hogy a kártya olvasó program exe-jét kell megadni a
KIRAnak, de most meg az a baj hogy nem enged másikat választani,
megjegyezte. Evvel mi van? :)

Zoltán Kurucz <zoltan.kur...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. máj. 6.,
H, 14:57):