Nincs tartomány de lehet elgondolkozok rajta, bár nagyon nehéz akármi újat
is átvinni a kollégákon.... csináltam nekik képekkel illusztrált leírást is
hogy hogy változtassák meg a NAS jelszavukat, de úgy se ment
sokmindenkinek...

Schveibert Robert <robert.schveib...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2019.
máj. 27., H, 18:54):