Sajnos nem tudunk semmit az alaplapról, az is lehet hogy már nincs benne északi híd.

2019.06.04. 10:58 keltezéssel, György Gál írta:
Sziasztok.

Ha jól gondolom ez úgy működik, hogy nem jelent gondot a 2-es cpu-nak, ha pl
csak az 1-es cpu-hoz tartozó szlotokban van ram. Viszont ilyenkor a 2-es cpunak
„többe kerül“ elérni azokat a memóriákat, mint a hozzátartozó szlotokban
lévőket (plusz ciklus hogy átemelje az adatot a másik vezérlőről). Magyarul
azokat lassabban tudja kezelni. Attól, hogy nincs mellette ram, még működhet a
cpu ha a másik mellett van memória, de meg kellene nézni, hogy lehet-e
egyáltalán úgy konfigurálni a ramokat a szlotokba, hogy csak az egyik mellett
vannak. Szerintem nem minden alaplapnál lehet így konfigurálni és ha nem lehet,
akkor el sem indul, ha pedig lehet, akkor számítani kell egy lassabb memória
hozzáférésre az egyik cpu esetében.