ip-cimmel hivatkozva sem jo?

Detvai Péter <detp...@gmail.com> ezt írta (2019. jún. 19. du. 12:50):

Kedves Listatagok!

Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy adott egy iskolai belső hálózat. Ahol egy gép megosztott meghajtóján tároljuk a dokumentumokat.
A problémám az, hogy az 2019.03. után kiadott Win10 -t ha feltelepítek egy gépre akkor az már nem tudja olvasni a megosztott meghajtót. Ha régi Win10-et telepítek fel akkor azzal oké. (csatolt kép)
Utána olvastam, és állítólag a Microsoft cég ezt kiszedte a Win10-ből.

Valaki tudna nekem egy kis segítséget adni, hogy mit kéne beállítanom, hogy újra jó legyen újabb Win10-zel is?

Köszönöm!

--
Üdvözlettel: Detvai Péter
E-mail: detpepe@gmail.com