Feher Sandor irta:
"Melyik böngésző a KAÜ-s nálad?
Azt a böngészőt be kell zárni a KAÜ azonosítás előtt!"

Köszi a tippet!
Azonosításhoz a Chrome-ot használjuk, de szerintem nem zárogotjuk be.
Ki fogom próbálni az ötletet.
De a poén, hogy 2 hétig gond nélkül működött, tegnap óta nem. Másik
gépen friss telepítéssel normálisan megy.

Köszönöm, mégegyszer!

Máté Attila

Mate Attila <mate.att...@naszi.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2019. jún.
20., Cs, 10:32):

--
Máté Attila
informatika tanár, rendszergazda

Kaposvári SZC Nagyatádi Szakgimnáziuma és Szakközépiskolája
7500 Nagyatád, Baross G. u. 6.
Tel: 82/553-410, Fax: 82/553-411
OM: 203027
email: isk...@liveedu.nagyatadi.hu