En, mi tally 5040et hasznalunk erettsegi bizihez ill. A sima bizinel
tantargynev, oraszam nyomtatasra.

Az erettseginel a ketszintubol letoltom az xlst egy masik xlsx behuzza az
adatokat, es mar mehet is wordbol a korleveles nyomtatas, alapesetben 10
bizi 10 perc.

2019. június 20., csütörtök dátummal Felgimi A <felgimihon...@gmail.com>

Üdvözlettel
          Schveibert Róbert