Az eredeti HDD-n windows alatt kisebbre tudod venni a partíció méretét,
hogy kb megfeleljen az SSD méretének? mert akkor a clonezilla simán át
tudná másolni. Ha mégsem menne így akkor maradna az AOMEI bacup

EXPERT mode és engedéslyezd az  “-icds” opciót,  "Resize partitional table
proportionally"
Samsung SSD esetén elég intelligens az átköltöztető szoftver, más gyártó
SSD-je esetén elégé gyatra programokat ajánl, vagy aomei vagy clonezilla
marad neked.
De ajánlanám a Hiren's cd-t is Abban benne van!:
https://www.hirensbootcd.org/download/

*Hard Disk Tools – Imaging*

   - Acronis TrueImage 2018 build 11530
   - AOMEI Backupper v4.1.0
   - Lazesoft Disk Image & Clone v4.0.0.1
   - Macrium Reflect PE v7.1.3196
   - Runtime DriveImage XML v2.6.0

*Hard Disk Tools – Partition Tools*

   - AOMEI Partition Assistant v7.0.1
   - Macrorit Partition Extender v4.9.3

Itt egy how to is:
https://www.backup-utility.com/articles/clonezilla-clone-larger-disk-to-smaller-disk-4348.html

Virtualbox alatt linux rendszeren pedig egy erősebb gépen (nekem egy
használt dell 7010 DT i5 8Gb RAM-al) egy win10 telepítés kb 1 óra alatt és
+20 program minden vacakkal együtt az infóteremben felgurul, a kész
virtualbox file-ból kb 15 perc alatt készít egy .img filet utána, ami
akkora amit megadtál lemezméretnek, nálam ez 60 Gb kb. ezt aztán
klónozhatod amire akarod, vagy dd-vel kiírható, vagy clonezilla alá
betehető mentett képfile-nak. Ahogyan olvasgattam és a többiek is
megerősítették, még a sysprep is elhagyható a legtöbb esetben.
Ha ehhez is kell segítség akkor szól azt is megírom.

Üdvözlettel

Csaba

Tiba Csaba
Szentendrei Református Gimnázium