Amúgy sem árt a fog kliens mert, ha nem használod nem sok vizet zavar.
Nem muszáj "beléptetni" a fog szerverre, ha ott van a szerver, vagy ha nincs az sem okoz semmi problémát.

Egyébként, természetesen működő a dolog nélküle is.

2019. 07. 21. 19:50 keltezéssel, Molnar Peter írta:
Hello!
>Ha menedzselni nem akarom a windows10 klienst,
>akkor nem szükséges a fog-kkienst telepíteni rá, vagy hasznosabb ha rajta van?
En 2 ok miatt szoktam felrakni.
1. Ha a webes feluleten ujratelepitest, image lehuzast, feltoltest valasztok, akkor a kliens automatikusan ujrainditja  a gepet, nem kell odameni. 2. A kliens telepitesekor lehetoseg van un. userlog-ra, ami a fog adatbazisaban rogziti, milyen felhasznalonevvel leptek be adott gepre, mikor. A kliens ennel sokkal tobbet tud, de a fenti 2 miatt en fel szoktam rakni.