Win10-ben eleve van beépített "Microsoft Print to PDF". Azért gondolom hogy nem az office rakja fel, mert az otthoni gépemen nincs office és ott a pdf printer. Az office nem az XPS printert rakja fel?
Régebben meg a pdfcreator 1.1.0-t használtam, az még nem szemetel.
http://www.oldversion.com/windows/pdfcreator/