Linuxot? Akkor miért nem linuxon formáztad?

Windows-on meg parancssori diskpart simán formáz fat32-re.

Rendszergazdai parancssorból:

diskpart

Utána diskpart-on belül:

list disk

select disk 1       (nyilván azt kell választami ami a pendrive sorszáma)

clean               (ez pucol mindent róla)

select disk 1         (ha jól rémlik clean után elfelejti hogy melyik van kiválasztva, de egy list disk megmutatja, csillag van a kiválasztott mellett)

create partition primary

select partition 1

active                  (ha szükség van rá)

format fs=fat32 quick

exit