>Mi lehet a baj, mit nézzek? Hogyan tudom megelőzni, hogy ez ismét előforduljon, esetleg másik gépeket? Vegyek ki mindent, és tegyem vissza kézzel? Ha törlöm a computer acc-okat (pl. GEP01$), az esetleg megoldás? (Gondolom nem...)
Pontosan, töröld a computer accokat mindig!!
Nálam ez volt erre a megoldás, bár még a 2003server idején volt ezzel utoljára gondom..../mostanában mindig törlöm és fog-al léptetem vissza a gépeket/

2019. 08. 26. 17:41 keltezéssel, Takács Tibor írta:
Sziasztok!

Win10 Eduink vannak, és Samba "Domain". Tavaly klónozás után egyesével, a grafikus felületről léptettem őket be a domain-ba, idén találtam rá scriptet, a netdom utility-t használtam. (A gépeket újratelepítettem, a régieket nem léptettem ki, ugyanazzal a gépnévvel megy be az új. Tavaly ez csont nélkül ment.)

Talán van összefüggés, ugyanis azt vettem észre, hogy a két gépterem közül (ennyit próbáltam, van több is;), a 16-ból egyikben 2, a másikban 3 gép nem enged bejelentkezni, a "A munkaállomás és az elsődleges tartomány között nem jött létre megbízhatósági kapcsolat." üzenet fogad. A beléptetésnél semmilyen hibaüzenet nem volt, ugyanaz a script léptette be az összes gépet. A gépek klónozva vannak, tehát a Windows-ban sem lehet eltérés. Végső tippként az órákat is megnéztem, az is rendben van. Helyi adminnal beléptem, a gép benne van a tartományban. Kiléptettem, majd visszaléptettem, és rendben működött.. Megnéztem a samba log-ot ott ezt látom:  auth_check_password_recv: sam_ignoredomain authentication for user [DOMAINUNK\GEP01$] FAILED with error NT_STATUS_WRONG_PASSWORD.

[...]

Köszi a segítséget, üdv:

                                               TT