On Tue, 27 Aug 2019 21:57:25 +0200, Kiss Zsolt wrote
> Én elfelejteném a word doksit. Az aláírás lényege pont az hogy nincs
> változtatva utána. Akkor miért ne inkább PDF? Az asice-ra azt sem tudják
> sokan mivel lehet megnyitni :) Én pl. feltettem nekik a kérdéseimet
> (1818) ilyen wordos aláírt asice fileban. Természetesen hátsó
> szándékkal, ami be is jött. Jött a válasz, nem tudják elolvasni amit
> küldtem :) Küldjem el olvasható formátumban :)

Arra gondoltam, hogy küld egy képet, zenét valaki, hogy azt használhatom.

Egyébként félreértettem a dolgot. Ugyanakkor így nem is látom értelmét annak,
hogy ellenőrzéshez feltöltsük az eredeti fájlt. Minek van egyáltalán ilyen
opció? Ugyanis az asice fájl tömörített, abban benne van az eredeti fájl - amit
aláírtunk, valamint egy manifest.xml és egy signatures001.xml fájl is. Nyilván
meg kell tudja mondani, hogy nem módosult a betömörített word dokumentum, kép,
zene.

Üdv: Fodor Zsolt