Szia!

Először is kérdés, hogy van-e dashboard - od? 😉
Ezt azért kérdezem, mert pont egy éve, amikor nálunk is elkészültek az
eduroam wifivel, nekem még fogalmam sem volt a dashboard-ról. Írtam a
Sulinetnek(vagy KIFÜ) levelet, hogy mi a problémám, ugyanis én sem tudtam
felvenni felhasználókat.
Aztán mikor elérhető lett általam is a felület, már simán ment.
Ha van dashboard - od, akkor a fenti sorokat felejtsd el! 😁
Dashboard - felhasználók menüpontban tudod megtenni.
Valóban ajánlották, hogy az
eszközökre(laptopok,telefonok,tabletek)telepíteni kell az eduroam cat-et,
de nálunk minden probléma nélkül megy nélküle is. 😉

Balázs László
Hosszúhetényi Általános Iskola és AMI - rendszergazda
tel. : 0672/490-827 (26-os mellék)
mobil :06302028914
www.hetenyisuli.hu
Huawei P9 Lite telefonról küldve