Egy tipp: tegyétek vezetékes ethernetre és úgy jelentkezzetek be, au új
jelszóval, hogy le-cache-elje, mert lehet, hogy a prelogon fázisban még
nincs eduroam wifi kapcsolat, így csak emlékezetből tudna auttholni.

Üdv,
András

József Venczel <venczel...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. aug. 29.,
Cs, 7:51):