Üdvözletem!

A mai nap folyamán a következő hibába botlottam.

HP ProBook 640 G2 laptop, Windows 10 x64-es rendszer. Fel van telepítve a
Smart Notebook 10 driverekkel (ehhez van csak licensz kód), mindennel.

A gép össze van dugva a táblával, eddig nincs is probléma. Bekapcsolom a
gépet, belépek, a táblán a LED szépen zölden világít. Érintem is a panelt
ezerrel, működik. Tájolni szerettem volna, erre kiírja a SMART program,
hogy hát nincs is csatlakoztatva a tábla a géphez. Mondom WTF, előbb
csináltam. Kábel kihúz, visszadug, jobb alsó sarokban kiírja, hogy
aktiváljam az érintétjelzést vagy valami hasonló, aktiváltam. Előugrik egy
ablak, ott is zöld a jelzés, DE!!
a táblán nem működik az érintés. Kábel kihúz, visszadug, de semmi.

Ha a gépet újraindítom, akkor ismét jó, de gondolom csak a Windowsnak
valami beépített érintésfelismerő programja, nem tudom. Jobb alsó sarokban,
megint előjön, hogy aktiváljam a Smartot a gépen (nem a programot, hanem az
érintésfelismerést) és ismét nem működik semmi.

Próbáltam gpedit-ben kikapcsolni a Windows Ink-et is, de nem jártam
sikerrel.

Valakinek megoldás?

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Mentes