Sziasztok!

Az iskolában a Szirén könyvtárszoftvert használjuk.
Szükségünk lenne a Szirénben tárolt Dokumentumok (könyvek, CD-k, stb.) adataira valamilyen emészthető formátumban, pl táblázatos formátumban (Excel, CSV, TXT). Nézegettem a Szirén menüpontjait, de sehol sem találtam teljes adat exportálási lehetőséget. Ha használjátok és ismeritek a Szirént, és tudtok ilyen lehetőségről a programban, akkor kérlek írjátok már meg, hogy mely menüpontokra kattintva tudjuk az adatexportot elvégezni.

Végső megoldásként közvetlenül az adatbázis fájlokból való adatkinyerési módszer is érdekelne.
A Szirén "idx, lin, sqr" kiterjesztésű fájlokban tárolja az adatait.
Feltételezem, hogy az idx kiterjesztésű fájlok az indexeket tárolják és az sqr kiterjesztésű fájlok tárolják a számomra szükséges adatokat.

üdv, Veres Sándor