Üdv!

Ezt csak, mint érdekességet szeretném veletek megosztani.
Windows 10 X64 1903 tiszta telepítés. Most csináltam a nyáron. Le van
klónozva sok gépre.
Szóltak, hogy nincs számológép benne?!
Mondom, lehet már nem alap összetevő, megnézem.
Elsőre nem tartományi, hanem helyi fiókkal jelentkeztem be: a számológép
ott volt ahol lennie kell.
Megnéztem tartományi fiókkal a gépen: nincs benne.
Helyi fiókkal kiraktam egy parancsikont a calc-ra.
Tartományi fiókkal indítva azt mondja ez a verzió nem jó újat kell
letöltenie az áruházból.
Innentől 50% eséllyel be is lép az áruházba.
(másik 50 % eséllyel kifagy az ablak, ami közli, hogy az áruházból kéne
letölteni)
Letölti-telepíti. Tök jó!
Másik felhasználóval belépve még mindig nincs benne.
Elindítva az ikont, közli, neki le kell tölteni.
Elkezdené letölteni, de rájön, hogy ez már telepítve van, nem kell
letöltenie, így már engedi megnyitni.
Én feladtam itt az év elején, megmutattam a tanároknak, hogy tudják ezt
végigzongoráztatni a diákokkal...

De ha valakinek van ötlete a megoldás érdekelne.
Köszi!