A 2013 helyett a 2016-os nem jó neked?
Azzal nekem nincs gondom és win7-en is megy.

2019. 09. 09. 12:41 keltezéssel, Zoltán Kurucz írta:
Sziasztok!

Adott egy hp noti x86 w7 sp1 és rajta a tágybéli. Tiszta telepítés értelemszerűen tisztaszoftveres forrásból. alapból aktiválódott a közhálós vonalon.
Probléma:
word-be nem lehet gépelni ha új lapot kérek akkor sem, meglévő dokumentumnál ugyanez a helyzet
excel, cellák kijelölése sem megy, nemhogy adatbevitel

Találkoztatok már ilyennel? Teljes eltávolítás, reg clean megvolt, majd újratelepítés... hegyzet ugyanez, most még találtam pár win update-et, megnézem hátha...

--
Kurucz Zoltán
*bitmester.hu <http://bitmester.hu>*