Üdv!

Nekem sem reagálnak hogy bejelentettem szolgáltatás kiesések vannak. Nekünk működik, csak olykor nem csatlakoznak az eszközök mégsem. Úgy sejtem akkor fognak reagálni ha már elhárították a hibát. Én kértem már régebben hogy ha előreláthatóan nem lesz internet/wifi akkor jelezniük kellene előre, mert a tanár internetes órát akar csinálni nagyon dühös lesz (jogosan) hogy leég az órán.

Boldog Dezső Krisztián

... Továbbra is semmi...a hibajegyre nem reagálnak, viszont a
frissítések száma 6.
 Ez a szám vajon mit jelent? Ügyködnek rajta, vagy csak valami
automatikusan generált számláló...? A kollégák kezdenek
türelmetlenkedni...

PS

Sziasztok!

Nálatok megy az eduroam? Eszköz újraindításokon túl vagyok, de
meg sem
jelenik választható hálózatként.
Lehet, hogy semmi köze hozzá, de volt ma reggel kétszer
villanásnyi
áramkimaradás.

_ Pintér Sándor_