Hello!

> Az XMeye alkalmazás miatt valószínű hogy a kínai ipar terméke. Az összes
> kínai DVR-ben, és IP kamerában ugyanaz a szoftver van.
> Természetesen port forwarddal is meg lehet oldani a kamerák távoli
> figyelését.

A 80-as portot a DVR belső IP címére forwaldolva kintről is megjelenik
az eszköz bejelentkezési képernyője.
Chrome és Firefox azt mondja, hogy csináljam régebbi böngészővel, de
beenged. Viszont nem látszanak a kamera képek és a menüpontok.
IE letilt egy települni akaró  web.cab Active-X vezérlőt és be sem
enged lépni. (Belső hálóról egyébként IE-vel ok.)

> Minden kamerához tartozik egy RTSP:// tipusu URL, amit akár VLC
> playerben is lehet nézni.

Na ezt nem látom sehol semmilyen papír vagy digitális formátumú leírásában. :-(

> PC-vel  távolról, (vagy helyből), a General CMS v 3.0 nevű szoftverrel
> lehet nézni, visszajátszani, és letölteni a felvételeket, és az élőképet.
Ezt már telepítettem a belső háló egy gépére és működik.

> Ezekhez portforward és dinamikus DNS kell, de a készülék beállításai
> között látszik hogy melyik portra (pl 34567) mert ez eltérhet.

A 34567-es portot is forwardoltam, de kintről egy NOIP-n regisztrált
domain névvel, sem IP címmel nem elérhető.
:-(

> Az XMeye nagyon egyszerű, és nem kell portforvard.
> -Csak regisztrálni kell az oldalon.
> -Telepíteni az alkalmazást
> -Hozzáadni az eszközt a QR kód beolvasásával. Az XMeye olvassa be a QR
> kódot, ami a készülék dobozán, és a beállítások között is megtalálható.
Bingó! Egy QR kódot találtam, amit a teló olvasójával beolvasva az
eszköz azonosítójának tünt. Eddig nem tudtam mi a trutyit olvas be.
:-)
Köszi, ez sokat segített!
Így már egyszerűnek tűnik, tényleg sokat segítettél. Köszönöm!

--

Üdv:
Boldog Ferenc