Ismereteim szerint az OBS Studio az egyik legjobb a célra, igaz sokan online streamre használják, de nekem jól bevált arra amire te szeretnéd. Én ezt megnézve simán összedobtam vele nem rossz videókat(ő is streamelést mutat, de természetesen hagyományos rögzítés is megy): https://www.youtube.com/watch?v=rcWqm3iIO6U